Klantgerichte allround medewerker bij een fietsverhuur- en tourbedrijf
Niveau
MBO – HBO
Studierichting
Toerisme en Recreatie, Communicatie, Facility Management of gerelateerde studies
Geschikt voor
Meeloopstage en afstudeerstage
Aantal dagen per week
Flexibel
Totaal aantal weken
Flexibel
Stagevergoeding
Geen stagevergoeding
Startdatum
Flexibel
Omschrijving van het bedrijf
Je gaat stage lopen bij een bedrijf dat fietsen (en andere voertuigen voor individueel gebruik) verhuurt aan toeristen en aan verschillende partners (hotels en hostels, reisbureaus, reisleiders, taalscholen, etc.). Ze bieden ook begeleide fietstochten aan in de stad Valencia en omgeving, evenals georganiseerde fietstochten naar de stad Alicante. Het belangrijkste werk bij het bedrijf is de klantenservice bij het verhuren van fietsen, vooral aan de internationale klanten; zowel persoonlijk, in een van hun winkels in Valencia, als per telefoon of e-mail. Het bedrijf heeft 2 winkels in Valencia.
Jouw werkzaamheden
- Verstrek alle nodige informatie aan de klant over fietsen of andere voertuigen, de stad, huurvoorwaarden, prijzen, etc.
- Beantwoord telefoon- en noodnummers voor klant- en medewerkersondersteuning.
- Optimale klantenservice wanneer klanten hun fiets of ander voertuig terugbrengen, inclusief inspectie van voertuigen, betalingscontrole, borg teruggave, etc.
- Ervoor zorgen dat de klant positief is over de complete service, vraag om feedback, los problemen op, etc.
- Onderhoud de winkel en producten, inclusief netheid in de winkel en fietsonderhoud zoals desinfectie en andere noodzakelijke schoonmaak.
- Assistentie bij begeleide fietstochten: soms kun je met een groep mee en draag je hier je steentje bij.
- Helpen met (grote) boekingen
- Communiceren met collega’s en klanten in het Engels.